Biskolans Utbildningar Kurser Biodling

Biskolans Utbildningar – Biodlingskurser

Biskolans huvudutbildningar är dessa 3 huvudspår, (se härunder), och som varar för den som väljer det, har den heltäckande bild av yrkesbiodling som Yrke, levebröd.

Biskolan är unik i Sverige – finns bara vi som med bästa entusiasm mer än gärna lär dej, det du måste kunna. Dock beror allt på dej själv också. Vi skapar spänningen med biodling och ger dej som resultat att du förkortar och vinner en kortare upstart med din biodling. Helt igång det första året.

Mer som är unikt – vi följer dej, om du så önskar att hitta rätt i din biodling på alla dessa nivåer från det enkla till det mycket avancerade i framgången som biodlare.

Motto i Biskolan: ”Friska Bin och Lönsam Biodling”, så är det och så stödjer vi dej till din framgång.

En ”Total undervisning under fritid/deltid för Dej som vill kunna mer om biodling, och få erfarenhet”

• Fritidsbiodlare 1 år, avancerad biodling, Steg 1 och Steg 2
  • Yrkesbiodling 2 år, kvalificerad biodling, Steg 3 och Steg 4
  • Biodlingsföretagare 3 år, expert, biodling och mentorstöd

Intresseanmälan, Biskolans Utbildningar, våra Biodlingskurser:

Biskolan Lär Dej Biodling Ordentligt och Redigt.
Välkommen med Din Intresseanmälan hos Biskolan!
Nästa kursstart:  varje år under mars månad.

Plats: Jordberga

Klicka här, för Din Intresseanmälan, Anders Bigårdar med Biskolan